Yeah~*
我係e一度同大家講"我決定今日正式脫離Blue HS!!唔會再join任何Blue hs ga 活動!!
尤其係la la 隊.....我只會係PE堂先會wear我件blue hs PE衫~*
yeah~*yeah~*yeah~*yeah~*yeah~*yeah~*yeah~*yeah~*yeah~*yeah~*yeah~*yeah~*yeah~*yeah~*yeah~*yeah~*yeah~*yeah~*yeah~*yeah~*yeah~*yeah~*
Ch4nge左版面.....係唔係好be4utiful呀!^^
use左c鑾個qooz4之前用g4美麗新世界呀.......好正呀!!
Donn4終於同大口絕左交lo~我地三個(donn4,我,c 鑾)有好日子過l4~哈哈
我同donn4 7月9有得去hkdisneyland呀!!好h4ppy呀~可以去多次^^
我同donn4星期三果日番左五邑~見到Miss Wan 呀~好h4ppy呀!!
但係唔好彩ga係俾鄭美玲見倒.................俾佢捉左去問勁多野呀.........T3T"
5/27果日同heidi,doon4,c鑾,fion一齊去c 十分愛.......掂呀.....
我勁鍾意stephy呀~^^




都ok呀ma?-.-我first time整ga^^
十卜下la~^^thx~
|