|
|
|
暱稱: ·..··.,口牙玉.,"” ▍ 性別: 女 國家: 香港
|
| | MORE... |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| __朋友仔.+蔡妍日記,.," |
| |
| • | #..牛肉.,YeunG'
.... |
| • | ((芷Yan﹔Xanga**... |
| • | (__玲玲日記~~"’ |
| • | **♥Ko宜:Xanga}} |
| • | **泓2_Xanga:::" |
| • | *BIgkei.Xanga,:... |
| • | *ZOe Xanga日記__ |
| • | -=口牙楠,xanga,]"... |
| • | .,Lolita.,日記子 |
| • | .,琪琪xanga:::' |
| • | .,喵22豬日記''
)... |
| • | ::.,傅B豬Xanga}]]] |
| • | :::烽.,Xanga))""... |
| • | [[彤彤.,日記** |
| • | [[傻包日記子,,}} |
| • | '''
Yik22 日... |
| • | __*kaka""
Xan... |
| • | __Rex:Xanga"}} |
| • | __呀MaN日記.,"}} |
| • | ﹏♬"樂樂♬
Xanga... |
| • | *Kan__簡222Xanga |
| • | 蔡妍Blog .,大家去下... |
|
|
| 生日鐘 |
| 由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 |
|
| BB 狗 |
| 由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 |
|
|
|
2008 年 2 月 9 日 星期六
◆◆◆"I♥ⓑⓘⓖⓑⓐⓝⓖ"◆◆◆ |
| 新年.::同上年無咩別..":}}} | |
     
呢個新年都係咁."無咩特別..可能要對住咁多功課..都無咩FEEL""星期3同小彤..牙MAN.KAKA同埋牙弟去睇功夫灌籃::""睇緊個時..牙MAN對呢套戲好不滿::係咁話抄人地同埋好假..勁好笑.."佢睇戲都係咁::"嘻..不過都OK喇..有D位好正..}}我都係想睇魔法奇緣::可能星期一同小彤個D睇.."睇完戲..我地去行2%..我見到我想買個個嬲.有得買..係黑色...問佢地意見..我試下..好想買..最後都買左""小彤話令..哈哈22..我都覺..::"行多一陣到..我就返屋企食團年飯..係食盆菜.."好正..""同上年一樣.."夜晚同家姐行花市..:差唔多2點幾到返屋企.."我6呢幾日都係咁食野..食到想死.哈哈2 初一:朝早去左飲茶.同家姐出TW.夜晚又係食飯.. 初二:朝早去大角咀食團年飯 .,我仲係HK站個到見到janet..哈哈22..有利士..好開心.." 真係thx janet不過我呀ma都有俾佢../\/\ 跟住去坪洲搵呀e..夜晚又係食咁食野.. 初三:今日去左林村個到拜神..我都有拜..鬼叫今年好黑仔""仲有係個到買左條電話繩:仲有利士逗:返到TW>又係去食野..好飽..差唔多7點幾到返屋企..呢幾日都係咁食野...肥死喇..""初六仲有..去躉船食..我都係想去逗利士..哈哈""今年要多D利士牙.."" 個假髮買俾牙妹..好正..""


| |
刊登時間︰2008-02-09 07:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
| « | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 192 | » |
|