|
|
|
暱稱: ·..··.,口牙玉.,"” ▍ 性別: 女 國家: 香港
|
| | MORE... |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| __朋友仔.+蔡妍日記,.," |
| |
| • | #..牛肉.,YeunG'
.... |
| • | ((芷Yan﹔Xanga**... |
| • | (__玲玲日記~~"’ |
| • | **♥Ko宜:Xanga}} |
| • | **泓2_Xanga:::" |
| • | *BIgkei.Xanga,:... |
| • | *ZOe Xanga日記__ |
| • | -=口牙楠,xanga,]"... |
| • | .,Lolita.,日記子 |
| • | .,琪琪xanga:::' |
| • | .,喵22豬日記''
)... |
| • | ::.,傅B豬Xanga}]]] |
| • | :::烽.,Xanga))""... |
| • | [[彤彤.,日記** |
| • | [[傻包日記子,,}} |
| • | '''
Yik22 日... |
| • | __*kaka""
Xan... |
| • | __Rex:Xanga"}} |
| • | __呀MaN日記.,"}} |
| • | ﹏♬"樂樂♬
Xanga... |
| • | *Kan__簡222Xanga |
| • | 蔡妍Blog .,大家去下... |
|
|
| 生日鐘 |
| 由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 |
|
| BB 狗 |
| 由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 |
|
|
|
2007 年 8 月 25 日 星期六
◆◆◆"I♥ⓑⓘⓖⓑⓐⓝⓖ"◆◆◆ |
| 同ko宜去影學生相..出左東涌"" | |
     
今日好早俾牙妹嘈整左.."搞到我都無得訓,,勁攰.""係咁喊..差唔多9點幾先有得訓"勁辛苦lo..""" 1點幾個時煮野食..食埋野..整埋d野..先出去搵ko宜影學生相..係樓下見到5子..佢都話今日約左ko宜..不過佢無出.. 我咩都唔知..哈22..""跟住我地唸住去長發影..好貴..48$$得1 打..我地去青衣城間快圖美睇下..做緊優惠..25$16張..我地決定係個到影..我地去左後門笠件校服..勁好笑..我地好似做d唔見得光ga野咁..哈哈2..我影左3次..最後都係要第3個張.."好似好d咁.""下個星期先拎.."影完相..我同ko宜..行左一陣..佢想買個個袋..真係幾令.."唔洗至人點睇..自己鍾意咪得lo.哈哈2222...我地咩都行下.."陪左ko宜睇袋..差唔多4點幾到..我買埋包..搭車去東涌搵家姐行街..佢話東薈城d野好平..咪去睇下""ko宜同我等車..點知一坐低..就有車..勁搞野..""勁樣衰..我搭到去怡東苑先落去..激死..要行番落去..""去百佳搵家姐.."去睇野lu..係roxy睇.見到個袋好令.."試下..真係ok..有黑色.綠色..平時我都係買黑色3多..我見粉紅色令..家姐又有折..要左粉姐色..平左勁多.. 真係勁鍾意..""去IT睇..見到件米奇3好令..最後留低電話..可能無..好想要牙.." 3折..好抵牙..我買左條褲..買左頂米奇帽..都唔係話好低B.."ok牙..""全部都有折..真係勁低""買完野..落去百佳買野..跟住搭MTR返去..::再搭的士..d野好重..""""""
今日好開心..買左想要ga野""又平..".."我第一次用粉紅色ga袋.好似運動袋咁..襯.t我覺得幾令.."
| |
刊登時間︰2007-08-25 02:26 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
| « | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 192 | » |
|