|
|
|
暱稱: ·..··.,口牙玉.,"” ▍ 性別: 女 國家: 香港
|
| | MORE... |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| __朋友仔.+蔡妍日記,.," |
| |
| • | #..牛肉.,YeunG'
.... |
| • | ((芷Yan﹔Xanga**... |
| • | (__玲玲日記~~"’ |
| • | **♥Ko宜:Xanga}} |
| • | **泓2_Xanga:::" |
| • | *BIgkei.Xanga,:... |
| • | *ZOe Xanga日記__ |
| • | -=口牙楠,xanga,]"... |
| • | .,Lolita.,日記子 |
| • | .,琪琪xanga:::' |
| • | .,喵22豬日記''
)... |
| • | ::.,傅B豬Xanga}]]] |
| • | :::烽.,Xanga))""... |
| • | [[彤彤.,日記** |
| • | [[傻包日記子,,}} |
| • | '''
Yik22 日... |
| • | __*kaka""
Xan... |
| • | __Rex:Xanga"}} |
| • | __呀MaN日記.,"}} |
| • | ﹏♬"樂樂♬
Xanga... |
| • | *Kan__簡222Xanga |
| • | 蔡妍Blog .,大家去下... |
|
|
| 生日鐘 |
| 由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 |
|
| BB 狗 |
| 由於BB狗插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。 不便之處,敬請原諒。 |
|
|
|
2007 年 4 月 20 日 星期五
◆◆◆"I♥ⓑⓘⓖⓑⓐⓝⓖ"◆◆◆ |
| 去梅窩BBQ)))*** | |
     
今日係班會活動..係去梅窩:}.,我6點10到起左身..整埋野..8點到落去搵ko宜..跟住我地去青衣x等埋其他人..搭去hk站等.,我地搭快船去梅窩::嘩..行得好快..係去趕船我地..好似鴨仔團咁.."哈哈222.,落船個下好暈..跟住我地去買bbq d野食.."買左都ok多下..偉哥個d有買蜆..好正."叫佢俾左小小我地食.."哈哈2//窮到無$$買,"去到.呀man佢地開爐.."整個d野,,.我地換33333.,好肚餓呀..無食過早餐:}}所以係咁燒野食..哈哈2222..好正,."佢地燒d野食..燒緊個時個條腸好似起水泡咁..勁正"我都有幫自己整金茹包..哈哈2.放勁多燒烤汁落去.."哈哈2..真係好好食""食左好耐我地1個組..小彤個d到落左沙灘玩..我同yan個d仲燒緊野食.."嘻..無法..仲想食野.."燒緊個時..d煙係我個到吹過黎"整到我好似想喊咁..哈哈22222"""***我地差唔多食完.睇賜下..賓仔同古捉住偉哥..跟住整佢落水1..超好笑..係偉哥個頭..好貼呀..哈哈22"佢地個樣好奸.係咁望過黎."走左過黎..係捉ko宜..勁好笑..ko宜跪左係地下到.."落水個時..好似準備起飛咁..超好笑..""".緊住問輝姐借MDS玩左一陣..個個都出唒去沙灘玩..我同樂樂無呀"同左好多人影相.."嘻..好似明星咁..個個都叫我同佢地影..哈哈222::`1樂樂住左係到.."睇佢地玩.."差唔多4點到喇..換番..跟住搭船走人.."係船到同小彤睇野..勁好笑.."小彤仲拎左我副太陽眼鏡同戴埋帽.個樣超好笑.""好攰呀真係..但係仲想玩落去..d時間過得好快."最衰有好多fd都要啦啦隊..唔係真係直落去玩."去左mtr站"我地搭番去青衣..但係我.偉哥holly.kaka..ko宜仲有樂..傾到唔想走..跟住咪送埋kaka返去東涌 ,,我地係咁傾..kaka真係好好笑呀佢講野.."笑死..佢講俾個細佬榻佢..先好笑..笑到停唔到.."到東涌 "佢呀入去名我地等車..點知唔記得左落車..番番去青衣..仲好似唔知咁佢..哈哈22..笑死..係咁講番d野.."".,占到青衣x..偉哥走左..我地呀係青衣x行左一陣..叔到長發..買野食我..我返到屋企門口..唔記得拎鎖時..激死..屋企又無人..個個都要好耐先返到黎..整到我好嬲.要係美心巧低bb..自己係到食飯盒,,:澈死人..等到9點幾先返得屋企..""我咪發脾氣係到..""真係呀......}}}}}}}}}}}}}但係今日都玩得幾開心..__""幾時先可以再咁多人可以一齊玩..___((()))))))))

| |
刊登時間︰2007-04-21 01:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
|
| « | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | ... | 192 | » |
|