| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 13 日 星期五  |
| 心情一記 * |
呢一排覺得上英文好舒服.mrs poon 今日講左好多人生
既大道理,我好鍾意聽.佢一時感觸仲喊左出黎,相信有好多
事都對佢影響好深!唔知有d咩事對你影響好深呢?
可能有開心既,可能有唔開既,但唔緊不要嫁,
人生總有甜酸苦辣的,但日子都要過,與否辛苦唔開心咁過,
倒不如快樂咁過啦!上帝卑你一絛咁彎彎曲曲既路,
就係想卑你有更多既經歷,去學懂成長!
p.s. 17-20/10 test week
|
| 刊登時間︰2006-10-13 09:18 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 10 日 星期二  |
| H AP PY * |
今日上堂真係好悶啊..調左位,(成日都坐後面.明知人地矮嫁啦)
前面個同學發出既異味真係好樸鼻(好想嘔血)
今日返左新堂傾團資3個人唔洗5分鍾就傾晒個團契宣傳..
之後佢地就散左啦..得返我一個係到做功課..等星雅耶..!!!
而嘉bo.eddie.belung佢地果組係草地re團契,又等埋佢地
之後嘉bo.belung佢地話出去買野(咁咪同佢一齊去lor)
之後行到半路,先知道佢地要執紙皮整野,想死..第一次執紙皮就咁破左.
返到黎星雅同我一齊等嘉bo佢地,就同佢地一齊整團契用d野啦..(開心)
途中很多笑話..(儀仔都係到耶)哈哈..好一個監獄佬..外空人 (星雅你死啦)
返屋企途中搭MTR好開心.同嘉bo猜包剪du,打大脾..好痛 (碎料姐)
P.S.1.第一次打咁多字!!=.=
P.S.2.同BENLUNG.星雅食野好開心!!! |
| 刊登時間︰2006-10-10 10:26 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 10 月 7 日 星期六  |
| 獨自.* 唉 |
一年人度既中秋節自己過..*
好啊..你好野..*碎料姐
我唔會羨慕你地嫁..
咁巴閉...日日過lor...
過中秋 碎料姐 碎料姐 碎料姐
p.s,碎料姐 碎料姐 碎料姐
|
| 刊登時間︰2006-10-07 12:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 41 | »
|