唉..今日又要好似平時咁早返學啦..好似平時咁早起身.=.=
真係辛苦

今日約左阿娟7點4返到學校等一齊對功課.不過我遲左出門口.
SO遲到,我出左地鑯站後就好似火箭咁跑返去.點知行到
(大力水手)遁撞到佢=.=原來佢都遲到
,又見到佘錦兒,之
後就一齊返去lO
返到學校,見到得果幾個人,(可能佢地放假放到唔記得左番學掛)
格左一陣好多人都返左黎啦.佢地一番到黎就即刻攞晒
d功課出黎做.差唔多個個都係度打仗.(好采我唔係姐..
)
好唔容易先過到大半日,鍾於到左食飯既時候啦..原今日既
<p fat>阿b.食食又望到佢
佢又望住我 真係笑到食唔落
飯

食完飯,一行出門口,就見到(哨牙仔)係對面,真係笑死我,
之後mandy同阿瑤見到之後差d暈咁濟

下晝我以為音樂堂實好好玩姐(因為唔洗咁悶,好好笑=.=)
點知冇得上喎,要上中史堂,老師話就殷考試.壩我地溫下喎
雖然悶就悶左d,不過好有用
時間過得好快.又奕學lu.哈哈
返到屋企.平時竟會第一時間開機,但今日就唔會,because
聽日要考試啊..靜係上黎野左日記就走人lu |