今日好開心,上GYM果陣play basketball 玩到痴左線,
因為math teacher今日病左,替佢上課果個老師是gym teacher,
gym teacher 帶左我地上GYM,所以有兩課GYM上!哈哈
我地玩basketball時,呀Alex拿左個手機出黎,
在拍video,我,xinger ,和xiu jian!拍得真係好樣!==
跟住我拿左佢個手機來拍佢地,我拍得好好,(起嘛好過Alex!哈哈!)^^
我地個個都玩到個身溼曬!哈哈!
-------------------------------------------
上個星期出左report card!是第三次的report card!
我拿到89.69 !! 哈哈!差小小就90啦!!^^
進步左好多,第一次我拿81點幾,第二次拿84點幾,今次拿89點幾!哈哈!
快D拍手啦!^^(我真係好白痴加變態!哈哈!)
好啦,今個星期我又要去拔牙啦!。。。。。。開始怕怕==
拔完我會放在blog上!哈哈!(又開始做變態行為)
希望紫櫻你唔好再話我D牙似吸血鬼D牙!
再希望詩詠你唔好話D牙好得意!
只係希望大家話我好變態就得啦!哈哈哈哈哈哈哈哈!(唉,Mary又開始痴線啦!)
|