去左3曰夜ge camp返黎..真係百感交集xdd
本大爺第1次食飯食左3碗...ps.同cyy鬥的...飽死
第1晚玩到3:15先訓...uno好好玩丫
第2日ge早餐有好立克happy..重要自己沖..落左勁多[死都唔蝕底ge精神]
中午有有訓教time..碌左45mins...同cyy走左去籃球場..爬山= =
but..比人發現左xdd好彩佢以為我地走落去玩..唔知我地係下面爬上黎;]
夜晚要夜行..我係尾2個個..等左2粒幾鍾...
驚驚..好彩冇[客人]xdd
通頂...到7點先訓...訓到9點= =
早上靈修個陣好似靈魂出左黎...早餐都冇食..because冇好立克
cyy個組超慘..
之後就走..睇唔倒丫祟震波
走左..去食野and唱k
融唱EG ge歌好好聽xdd
all都成日去廁所...
唱k個3hours去左4次-----[不是我] ps.me3次
sat哇佢要浪花4濺..all唔出xdd
end
|