今日..成日都係自己...屋企..同卡文....牙哥...仲有柏林....口合口合....我地睇電視....><"之後...到6點到=0="我地就去買要食既野...我地打邊爐牙!好味味....之後...買完..我地想番去個陣.....佢地見到,...有人打波..佢就地就去左打..打打下我同卡文..超..餓...之後我同卡文.就番上去先喇....口合口合...!上到去就洗野....洸完..佢地就..番到黎...喇......之後,,我地就開始食野喇口合口合...之後我地食完野...就係到玩喇=0=.....最 後我地10:45先走=0="
我要打班籃牙!!!!!!唉...我好想知你點解...為左你呢個game...而唔比我出班籃....你覺你..你做得岩咩??下....你鐘意就比我出...唔鐘意就唔比我出....你仲要大我......我出你唔出.... ,,,,點解牙????好好玩嗎???你玩曬喇....我唔理...你打死我...都要出!!!!你為左你個game...唔比我出,......你有冇諗過我牙???我唔係玩呢個game架...唔比唔比.....你要我信你...你又唔比我出.....咁點解你唔信我////話我輸身高.....如果係識打波...要睇高架咩?