今日去左天水圍個度開P,好好玩呀!我表妹今日生日,真係衰呀,佢既生日竟然起七月十四既後一日!講番今日D野先,我地成班細路,起街個到一路行一路笑,D大人話我地傻左!真激氣!我地食食下野突然我表哥用D蛋糕弄到我成身都係蛋糕,跟住我表姐又弄返佢,我硬係同我表姐弄我既表哥啦。點知D大人偷偷地襲擊我地,搞到我地個個都成身蛋糕,如果可以同D同學咁玩都幾好喎!希望可以啦!哇!三十號又去燒烤lu!呢次同我表哥同佢D朋友去!諗起都覺得好玩喇!你地可以隨時打比我嫁,不過夜晚就唔好喇!我既電話係:34912169
呢兩日我都冇乜點上過網,因為我去左律師樓呀!我呀媽同我呀爸話要離婚喎,仲問我跟邊個,我都唔知點答好呀!好煩呀!佢地琴日鬧交鬧到四點幾,搞到我都冇覺好訓呀!所以我今日冇乜心情玩,msn唔好aDd我呀!打電話就得!我連迪迪仔都唔中意喇!好怪呀!我明明好中意嫁!點解呢?搵人答下我啦!!
死喇!我依家唔知點解好想快D到12月呀!因為可以見到我D小學同學呀!好期待我地既畢業典禮!希望D時間好似起小學到咁快啦!^^一陣又要出街喇!好煩呀!我九月一號又去燒烤喇!好想快D去呀!幣!我仲有好多功課仲未做tIm!我要快D做哂佢先得!死人gordon成日話我cool,但係我根本就一D都唔cool!嗚......好可憐呀我!
琴日唔記得左打blog,真係sor呀!不過會今日都冇乜野好講!閉sor ar! sor ar!
琴日D野仲未打,依家打番^^!琴日同中學個D男仔出街,無聊到死= =!!!!!!!!!!!佢地唔係食,就係睇有咩野送比我!好悶嫁!我都係鍾意小學D同學多D!以前我就覺得小學D同學好衰,但係依家我就覺得佢地係我既最好朋友呀!好想念你地呀!!!!如果仲有得番小學既話,我一定會想上英文堂呀!因為英文堂係時間過得最慢既一課堂呀!咁講好似唔係幾好咁。但係我都係想咁講^ ^中學D男仔可以比我知道原來小學個D男仔係靚仔D嫁!^ ^今日無野講囉!