祝大家Merry X'mas
&
Happy new year!
(都唔知點解擺唔到d相落去個blog度,咁樣整住先,下次我再試試)
FD FD
今日開心既事就係上體育堂個陣時,阿sir叫我地張籃球向後咩.........我唔知點講啦..跟住阿sir見到我,就話我個波傅得靚........靚得來好似我同梁詩慧玩雜技咁!!哈哈....我係第一次比阿sir讚架!!!哈哈 ......
例外唔開心既嘢就係就來放學個陣我同梁詩慧又咩!!!不過跟住我地又好番......我覺得我地好無聊呀!!!哈哈
今日都幾開心呀~~冇嘢唔happy呀!!!我諗係因為我考試幾好,又就來學校旅行,同埋miss tam 26號結婚喇.......所以我呢幾日都係咁開心!!
今日放學既時侯就來過馬路個陣........見到我架車來緊.......但係仲係紅燈又唔知點喎.......不過好快就綠燈喇.......所以我即刻好似一枝箭咁跑過去前面個車站.....好采架車未走........我搭到姐....!!!哈哈 .......今日就係咁過左一日.......今日都可以算係幾開心既........默書又98分.........哈哈