| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 15 日 星期三  |
開心^ ^  |
分類: 未分類 |
今日好開心唷!
一早起身
上左陣msn
同老公豬傾左計
就出mk去無印買d野
跟著去左新之城買左d 3同褲
跟著call敏敏豬
點知佢做緊義工
甘我問佢出吾出西九玩
佢話等陣同青協d fd出mk
唉!
算lo
甘我去左觀塘搵老公豬
行街街
行左冇耐
上老公豬屋企玩左陣
甘就同老公豬去食lunch
食完之後
同老公豬去左mk
行下街
買下野
又同老公豬去青春無限影貼紙相
影完之後
甘老公豬送左我番屋企
甘就走人
|
|
|
♥我又黎送禮物喇>v
♥要吾要??x)
♥CM大大個 ! 哈哈X)
|
|
|
HI.路過的*
CM fOr U'
愛死你xD"
有時間去下我的日記睇睇哇^3^
|
|
|
留多個大大大既cm比你la!^ ^
♥♥♥♥cm~~cm~~cm~~cm♥♥♥♥
啜♥啜♥啜♥啜♥啜♥啜♥啜♥啜♥啜♥啜♥
|
|
|
黎左做乜吾留cm比我唷!
雪雪
我嬲ge!
其實講笑咋
=o=
|
網主回覆
thx Posted at 2007-08-16 06:53 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
Thx,你唷!! Posted at 2007-08-16 06:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx唷! Posted at 2007-08-16 06:51 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|