虧彤 生日大快樂"...
今日全日都唔想上堂 掛住個歌唱比賽
LUNCH"...小食部少左好多人
之後就系個歌唱比賽"..初初仲以為好好玩"..
點知悶到死....總之就陪牙哥佢地上7樓睇....唉唉
不過我幾鍾2咩戈個女家賓...又令女...唱歌又好聽
呆住左半日...唉唉
放學去左和富食野..之後去吹海風.....超舒服的
之後搭車番屋企...
番到去....冇野做"..
6點幾....虧彤打黎叫我去耀東球場搵佢...
去左打波...好開心牙
之後去左露天吹水"...見到昌健同個女仔黎左 ..
幾令女*V*又番去球場..睇人打波..超勁的
跟住送左黃萱 虧彤 昌健 包包去搭車
佢地走左....包包話驚我自己行番耀東有危險
佢就送我番屋企...戈陣10點幾LU....
系街到傾得好開心...嘻嘻
番到屋企"...電腦都冇熄過"...
沖涼"...同包包傾MSN"...包包做左我牙哥...哈
傾到12點幾....訓教LU
===================================
為何你微笑的臉孔 經常出現在我的腦海
|