今日好熱呀~今日係school數學日呀~好開心又好悶
我今日我要幫老師做野~~
我係個籃球場又度做野好曬呀!!
曬下曬下我孌左古天樂個妹呀!!好黑呀~~
係啦~想問大家【﹏無賴﹏】好唔好聽呀??~
大家可以按【﹏訪客留言﹏】答我嫁!!
如果有其他歌仔好聽個話大家可以按【﹏訪客留言﹏】講比我知!!
不過唔好(周杰倫)呀!!
不過今日我都有d唔開心