衰氣無走(你留系我身邊做咩Q呀???)
衰氣跟着我!!唉~~~~
今日都5知做咩
詩茗小姐::佢之前話我嬲咗佢~
移家話佢可能嬲咗我??
佢想點ar??
(算啦!可能佢移家多咗同鄧小姐玩得多[要佢5要我]鳴嗚鳴.........
2月份*_*都5知咩鬼月份
頭頭碰着黑@_@
琴日~5小心踏到呀清個書包(直的5小心)sorry sorry sorry ......
被呀清閙到狗血淋頭=.=
今日~又被老太閙我dreaming - -
放學以為冇事(可以行街喇)
原來詩小姐末做完閱讀報告
先被校工趕=.=''
後去到2B做
之後被河馬小姐捉走- -
收咗我隻海豚做人......(閱讀全文)
今日.......好開心地捱過咗上堂!!-3-(ERS,老師發火!!由15-28,30-38欠佢功課)勁ar!!
番到屋企......
呀媽同我講:肥姐死咗ar?(話中有淚)
我話:呀媽5好講笑啦>_<
呀媽同我講::::冇..........
下!肥姐死咗?
我呀媽佢哭???(真架)
永遠掛念你!!肥姐(我愛你ar)T_T
oh~~
家長日呀!!
心情一定5會好啦~~~(驚到瓜啦!!)
一去到見到詩茗~~(佢好安祥地去見Mrs. Wong~好悲傷地出番嚟)
到我!!個心想(死啦~瓜啦!!開年啦)
Mrs. wong講咗1D老太講D野(上堂成日都話我發夢囉-.-''唔該)我經常發夢架啦
成績馬虎(全級120-130×全班10-20)
被死人miss(補習)罵到死~~~
今日好HaPpY ar!!!
today 是school 的開學日!!!
=.=''school school 的開學日是10分擺命的........(又要交功課~~本小姐係放假習慣有個午休架!!!)
好HaPpY!!捱完所有堂!!!(math + eng 是10分擺命的)
放咗學~~中詩去燒烤烤!!(good good)
本身本小姐懶得燒只是燒D包包+蜜糖
But 詩茗就發明咗......(閱讀全文)
Oh My god!!!
情人節喇!!!keke~~~~
大家會點慶祝呢???(2/14+3/14都是情人節)2月14是女仔送野比男仔~3月14是男仔送番野比女仔架!!![5知是5是呢~_~]
我可能同我甜心去....................睇戲~行街~吃飯~上床Zzzzzzzz
我所講的甜心是.....我2家姐!!!kaka......
是呀今日是人日呀!!!(生日快樂~~~happy B......(閱讀全文)
哈哈哈.......大家恭喜發財,身體健康,美麗常有...............
kaka.......今年到終於我(毛毛豬)出黎拜年喇!(恭喜發財恭喜發財恭喜發財恭喜發財...利是逗來!)
今年大家收到幾多利是呀???(本人今年財運....10分差!!!唉!)
不過旅行運10分good~(旅行運本人自創~~意思是去多D旅行keke.....)
留cm不仿講講你利是有幾多呀!!!......(閱讀全文)
哈哈哈..........
今日好鬼開心呀!!!小學老師Miss ma的大日子!恭喜黎生&黎太.....
Miss ma今日好靚呀~~
聽到Miss ma講一句(我願意)~同理佢老公仔講個句(我願意)~
好浪漫呀!!!woo......
睇完之後就去咗同D小學同學去荷里活去照貼紙相......^^
(Miss ma D靚靚相要遲D先比大家睇)
今日個心情好複雜~~~又喜又悲@_@
唉~~~
HaPpY!!2月2號~~~我小學老師miss ma結婚!!HaPpY~~
等等..............(喊咗1大餐)又(笑咗1大餐)#_#
+多1句無聊&廢話!!!!
.*--[`,★魔法失靈★ 所以灰姑娘注定一輩子被遺棄*×ㄖ°
sorry呀!!!各位......因為考試so無寫!!sorry!!
哈16-17號運動會!!(我參加咗100米+200米)
唉......隻腳都發咗炎!!都唔知點跑............
一定冇獎囉!!!!希望某某人會係個一曰理番我,同我食飯飯(我羅5到,都希望佢罹佢)