yuki93615877
暱稱: Yuki
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2009-08-14
2009-06-24
2009-06-17
2009-06-08
2009-06-05
文章分類
全部 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 33
留言總數: 126
今日人氣: 0
累積人氣: 1864
生日鐘
 
2008 年 2 月 29 日  星期五   晴天


下下下....... 滿足 分類: 未分類

衰氣無走(你留系我身邊做咩Q呀???)

衰氣跟着我!!唉~~~~

今日都5知做咩

詩茗小姐::佢之前話我嬲咗佢~

               移家話佢可能嬲咗我??

                佢想點ar??

(算啦!可能佢移家多咗同鄧小姐玩得多[要佢5要我]鳴嗚鳴.........

 



2008 年 2 月 28 日  星期四   晴天


頭頭碰着黑(T_T) 鬱悶 分類: 未分類

2月份*_*都5知咩鬼月份

頭頭碰着黑@_@

琴日~5小心踏到呀清個書包(直的5小心)sorry sorry sorry ......

被呀清閙到狗血淋頭=.=

今日~又被老太閙我dreaming - -

 放學以為冇事(可以行街喇)

原來詩小姐末做完閱讀報告

先被校工趕=.=''

後去到2B做

之後被河馬小姐捉走- -

收咗我隻海豚做人......

(閱讀全文)



2008 年 2 月 19 日  星期二   晴天


開心果(肥姐)離開了~~~ 感動 分類: 未分類

今日.......好開心地捱過咗上堂!!-3-(ERS,老師發火!!由15-28,30-38欠佢功課)勁ar!!

番到屋企......

呀媽同我講:肥姐死咗ar?(話中有淚)

我話:呀媽5好講笑啦>_<

呀媽同我講::::冇..........

下!肥姐死咗?

我呀媽佢哭???(真架)

永遠掛念你!!肥姐(我愛你ar)T_T



2008 年 2 月 17 日  星期日   晴天


死期=.='' 不安 分類: 未分類

oh~~

家長日呀!!

心情一定5會好啦~~~(驚到瓜啦!!)

一去到見到詩茗~~(佢好安祥地去見Mrs. Wong~好悲傷地出番嚟)

到我!!個心想(死啦~瓜啦!!開年啦)

Mrs. wong講咗1D老太講D野(上堂成日都話我發夢囉-.-''唔該)我經常發夢架啦

成績馬虎(全級120-130×全班10-20)

被死人miss(補習)罵到死~~~



2008 年 2 月 15 日  星期五   晴天


HaPpY 驚訝 分類: 未分類

今日好HaPpY ar!!!

today 是school 的開學日!!!

=.=''school school 的開學日是10分擺命的........(又要交功課~~本小姐係放假習慣有個午休架!!!)

好HaPpY!!捱完所有堂!!!(math + eng 是10分擺命的)

放咗學~~中詩去燒烤烤!!(good good)

本身本小姐懶得燒只是燒D包包+蜜糖   

But 詩茗就發明咗......

(閱讀全文)



2008 年 2 月 13 日  星期三   晴天


!!!>_<!!! Oh! My god! 疑惑 分類: 未分類

Oh My god!!!

情人節喇!!!keke~~~~

大家會點慶祝呢???(2/14+3/14都是情人節)2月14是女仔送野比男仔~3月14是男仔送番野比女仔架!!![5知是5是呢~_~]

我可能同我甜心去....................睇戲~行街~吃飯~上床Zzzzzzzz

我所講的甜心是.....我2家姐!!!kaka......

是呀今日是人日呀!!!(生日快樂~~~happy B......

(閱讀全文)



2008 年 2 月 7 日  星期四   晴天


2008-02-07 開心 分類: 未分類

哈哈哈.......大家恭喜發財,身體健康,美麗常有...............

kaka.......今年到終於(毛毛豬)出黎拜年喇!(恭喜發財恭喜發財恭喜發財恭喜發財...利是逗來!)

今年大家收到幾多利是呀???(本人今年財運....10分差!!!唉!)

不過旅行運10分good~(旅行運本人自創~~意思是去多D旅行keke.....)

  留cm不仿講講你利是有幾多呀!!!......

(閱讀全文)



2008 年 2 月 2 日  星期六   晴天


HaPpY!!!Miss ma 結婚了!! 愉快 分類: 未分類

哈哈哈..........

今日好鬼開心呀!!!小學老師Miss ma的大日子!恭喜黎生&黎太.....

Miss ma今日好靚呀~~

聽到Miss ma講一句(我願意)~同理佢老公仔講個句(我願意)~

好浪漫呀!!!woo......

睇完之後就去咗同D小學同學去荷里活去照貼紙相......^^

(Miss ma D靚靚相要遲D先比大家睇)

 


2008 年 1 月 25 日  星期五   雨天


唉~哈~唉~哈~唉~哈 感動 分類: 未分類

今日個心情好複雜~~~又喜又悲@_@

唉~~~

HaPpY!!2月2號~~~我小學老師miss ma結婚!!HaPpY~~

等等..............(喊咗1大餐)又(笑咗1大餐)#_#

+多1句無聊&廢話!!!!

.*--[`,★魔法失靈★ 所以灰姑娘注定一輩子被遺棄*×ㄖ°



2008 年 1 月 14 日  星期一   晴天


sorry!!!! 分類: 未分類

sorry呀!!!各位......因為考試so無寫!!sorry!!       

哈16-17號運動會!!(我參加咗100米+200米)

唉......隻腳都發咗炎!!都唔知點跑............

一定冇獎囉!!!!希望某某人會係個一曰理番我,同我食飯飯(我羅5到,都希望佢罹佢)