| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 6 月 9 日 星期五 |
 | |
我番黎喇  |
|
我又番黎喇...haha
呢幾日去左我姑姐屋企訓.....亨又要番工...
haha~~日日冇3點都唔訓....但10點幾就要起身...
出去飲茶....幾好幾好.....carmen番左黎lu...hee^^ so miss her
今日番黎o個陣...超級勁爆大雨...><
番到黎..出左去亨&亨哥去左食野...食完就番歸lu...
 |
| 刊登時間︰2006-06-09 11:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 112 | »
|