今日影畢業照
我竟然排到最後果行,唉!
不過,我影相個時,可以站在桌子上,那種凌空的感覺,真是很好玩。But 我要兩個人站在同一張桌子上!
我本來認為我都可以站在桌子上來拍班照,不過竟然被果班男仔排。
前年,我見到D六年班有一份白色的儲存夾(類似結婚果D夾,唔知要幾多錢呢?),我地又會唔會入都心儀的中學呢!