您已經停留了
,,!||◆!..*×`離開你一秒鐘..!|/'-|] 立刻我就頭痛.,!█|||
     ×...'|[■□ 每次想起你的時侯[▇;,;,*
            ◆""‵眼淚總是不停的流◇▂▃
 
yuki999520
暱稱: ☆◆♂''BaBii糖"★◇▊▎▋
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
返學真辛苦呀?><...
2009-09-05
我好乖丫"做義工!!
日子又過得好快啦"
又過一日啦"
文章分類
全部 (54)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 54
留言總數: 450
今日人氣: 2
累積人氣: 5078
   
2009 年 7 月 20 日  星期一   晴天

好悶丫=]]" 鬱悶 分類: 未分類

今日,係屋企冇野做,又悶.又攰啵....真係唔知點解囉??

冇出街丫..因為下午好曬丫..我怕怕丫...驚被太陽把我曬黑就唔好啦"哈哈"

諗住打比佢啦"想同佢傾電話啦啦!!!居然唔聽我電話囉...腥信息比佢又唔係第一時間覆我...之後就唔再搵佢啦"

我諗佢訓著左呱...但都冇可能甘啦'..真係唔知有冇關心過我....日日好似傻婆甘望住電話係甘等佢打比我...結果都係冇...發覺自己真係一個傻瓜丫..

佢地呢個星期都要返學....都陪唔到我...

夜晚..就同我呀哥出街買野...見悶悶地....呀哥有悶....呀哥就想去打機...我咪陪佢去玩...我本身都唔想去咖.....但係我都悶咖...

打著甘多先啦...唔打啦"都好攰咖啦"

記得留返個cmcm仔...先好走丫...知道嗎???

~thx大家支持我~

XD'XD

 

發表時間:2009-07-20 11:19 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]