Yuki Diary
My name is yuki!!!
yuki
暱稱: yuki
性別: 女
國家: 香港
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
功輔班
2006-09-05
生日
下雨天
我的馬拉松
文章分類
全部 (167)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 167
留言總數: 90
今日人氣: 52
累積人氣: 18207
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 5 月 15 日  星期日   陰天


yuki50條問題!!! 開心 分類: 未分類

1.叫咩名???Law Yuk Ki

2.中文???自己譯啦!!!

3.幾時生日???15/8

4.乳名???好多啊!!!家姐(屋企人叫), 琪琪(嬤嬤嘓邊D親戚叫), 琪豬and阿琪(婆婆嘓邊D親戚叫), Yuki(D fd 叫)

5.有冇兄弟姊妹???有一個細佬!!!

6.讀過咩學校???迦南中英文幼稚園CANNAN ENGLISH & CHINESE KINDERGARTEN, 聖母書院幼稚園OUR LADY'S COLLEGE KINDERGARTEN, 坪石天主教小學PING SHEK ESTATE CATHOLIC PRIMARY SCHOOL, 樂善堂余近卿中學Lok Sin Tong Yu Kan Hing secondary school(只計讀左超過一年)

7.鍾意咩卡通???當然係叮噹啦!!!

8.邊本書睇極都唔厭???Harry Potty and 字典!!!

9.最鍾意咩運動???squash

10.鍾意咩顏色???天藍, , 軍綠......

11.習慣用咩手???右手

12.戴錶戴邊隻手???都係右手, 因為戴左手會敏感!!!

13.有冇戴眼鏡???有 (左眼近視差唔多100度, 右眼近視差唔多250度+50度散光)

14.長髮定短髮???長!!!

15.有冇暗戀過人???有!!!

16.第一次係幾時???讀幼稚園 (都唔知係唔係真係鍾意佢!!!)

17.有冇試過同暗戀既人同佢講鍾意佢???有!!!夠膽啊!!!

18.通常搭咩交通工具???MTR

19.最鍾意去邊???唔熱既地方!!!

20.識得最耐而間唔中仲有聯絡既朋有???wing

21.而家既屋企住左幾耐???應該就17年, 不過3歲之前大部份時間都係住係阿嬤到, so實際得15年!!!

22.最夜幾點返屋企???同屋企人就3點幾, 自己一個就點幾鐘, 記住係有返屋企, 唔係通宵!!!

23.最長講左幾耐電話???about4個鐘!!! (都唔記得同who lu!!!)

24.出街一定帶D咩???銀包, 鎖匙, 電話, MP3, 眼鏡......

25.食指定無名指長D???兩隻差唔多!!!

26.通常幾時沖涼???有出街就一返屋企就沖, 冇出街就6點鐘到!!!

27.間房有幾多個鐘???鐘就3個, 有得響就2個!!!

28.屋企有幾多個電話???10個!!! (4個手提電話, 其餘既一個係廳, 一個係阿爸媽間房, 2個係我房, 2個係細佬房!!!)

29.隨左溫書做功課同訓覺 , 係屋企做咩多???上網同睇電視, 仲有睇書!!!

30.間房亂唔亂???睇下同邊個比啦!!!不過我覺得幾亂!!!考完試會整齊D嫁la!!!

31.有幾多個堂兄弟姊妹???好多啊!!!比較親就1個!!!其餘D就一年見一次!!!!

32.有幾多個表兄弟姊妹???都好多wo!!!比較親既就7個啦!!!其餘D都係一年先見一次!!!!

33.香港以外最常到既地方???澳門and樟木頭!!!

34.隨左自己住嘓區, 最常去邊???沙田!!!因為阿嬤, 阿婆, 大舅父二舅父阿叔都係住係沙田!!!

35.著鞋著邊隻腳先???左腳!!!

36.如果要洗頭, 洗頭定沖涼先???洗頭先!!!緊係由上至下啦!!!

37.最想去邊個國家???星加波!!!

38.有冇存錢既習慣???個個都有嫁啦!!!!

39.如果冇特別事, 正常情況下幾點起身???8-9點!!!

40.鐘意邊一季???春天!!!唔太熱又唔太凍又唔乾澡!!!

41.鍾意咩天氣???陰天但係有時又有小小太陽!!!

42.用幾耐整頭先出街???10-15分鐘啦!!!

43.最快一起身就出門口要幾耐???5分鐘!!!

44.最早試過幾點食晚餐???17:30!!!

45.鍾意著D咩出街???t-shirt, 牛仔褲!!!

46.會唔會用防曬先出街???一定會!!!自細阿媽就要我用!!!

47.幾點先訓覺???睇心情!!!

48.最驚見到咩???好多都好驚!!!

49.最鍾意邊出劇???麻辣鮮師!!!

50.最鍾意咩飾物???手






訪客留言 (返回 yuki 的日誌)


SuppinGirl 於 2005-05-22 12:42 PM 發表:
你可不可以多點寫日記啊~~~
你差不多每次也10日才寫一次....
想幫你解悶也難啦~~~~>.<
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

人家會考ma!!!!放心吧,我會多點寫la!!!!
Posted at 2005-05-23 01:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



巧~ 於 2005-05-16 08:17 AM 發表:
你做咩無端端介紹自己???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

悶ma!!!咪等你地了解下我law!!!
Posted at 2005-05-16 11:07 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]