哈哈哈!!!!徐左口試之外,我已經考完試la!!!!
尋日考完之後同麗麗去左樂富同佢妹妹開戶口,點知知佢唔記得帶住址証明,我同麗麗又要行多轉返黃大仙 !!!跟住我先知原來而家18歲以下唔可以自己開戶口!!!都唔知點解????但係我細佬仲得????
跟住買左2條褲,要改!!!so 6點到又去多轉,行左3轉 !!!!
今年考試都冇咩特別,係試過有人個電話響,仲要響左幾次,D考官先至問佢咩事!!!!