尋日一早,約左阿miu佢地打羽毛球,我好耐都冇打lu
!!!!打左一個鐘,期間有人叫我地出示學生證(因為我地用學生優惠訂!!!),我地咪俾佢law,佢睇緊既時候又有另一個來話全部,我咪話我地出示緊,佢又講多次「全部wo」,我咪講多次我地出示緊,佢都唔知係咪聾左定唔明
,又講多次「全部wo」,足足講左3、4次佢都仲係講「全部wo」!!!!
跟住同阿miu去左土瓜灣,再行落紅磡,善唔多5點去左碼頭到坐,好耐冇去嘓到lu
!!!跟住阿miu就話無論如何都要十下十下,so佢就打電話叫人去law,因為是即興,so得4個人
,而小玲就遲D先到,差唔多11點阿媽打來問我阿爸係咪叫我抹野,有係有,不過我唔記得左,佢話阿爸抹既時候俾我細佬用門夾到隻手
,叫我快D返去睇下佢,so我等小玲來到後一陣就走左lu!!!!係車到撞到Jeson,佢女朋友送佢去搭車,差唔多12點就返到屋企,即刻去睇阿爸啦,佢話(種)左,但係我又唔係好覺
????差唔多2點幾先訓!!!!好累啊
,明天隻腳必定很痛!!!
|