昨晚忘記了跟爸爸說今天返1030,他一早便叫醒了我,不過很快便睡了!今天由1030-1530都係上英文堂,上到兩點鐘到已經好累,做閱讀理解更說著了,小休時睡了15分鐘,立刻精神百倍!
細佬今天起放假,於是叫他幫我做了張去三明要帶咩既list!!!他很快便做好,果然是一名有效率的童軍!!!
今天突然發現團刋我放漏了歌,真不敢相信我這麼大頭蝦!!!要作出補救!!!星期三去印歌詞吧!!!
13-17我上福建la!!!你地唔會搵到我嫁,因為我用我婆婆張大陸電話卡,而且我都唔會打日記,須然我已經唔多打!!!
|