今日係爸爸同D舊同學的春宴!!!!可能今次到爸爸攪啦,同好似特別緊張,攪到我好早就入左沙田,去左新城市行左差唔多4個鐘先致去,買左本新聖經!!!!
差唔多9點先去到,去到個個都話我似阿爸阿媽,不過一望,見到只係得D細細佬(細過我很多的小朋友),因為較為大的都去左行街,勁冇耐
,再去行左陣街,等到Henry來到先再上去!!!!差唔多9點半先人齊食飯,今次都有兩圍!!!其實今次我都係被迫嫁,阿爸話我上年冇去,起碼都要隔年去次禍~~~~跟住食飯又講笑話個個大細佬都係新城市行街,太耐冇見,有咩事打起交上來,到認人先知原來係識既,車,會唔會啊,打交都唔知佢係邊個咩!!!!今次都有幾多第二代---我兩姊弟,何氏姊弟,譚氏三兄弟,林氏兄妹!!!周氏兄妹冇來,聽講話因為阿哥(第二代最大)覺得好多細過佢都高過佢,覺得自悲禍!!!!不過佢真係好矮,我都高佢起碼半個頭
!!!!變化最大應該係譚兄既高度and何姊既樣貌,真係好唔同啊!!!!差唔多成11點先食完,成12點幾先返屋企,好累啊!!!!
下年唔知佢地又變成點呢!!!!
|