前日一起身就煲碟,煲左差唔多12個鐘,睇左3套戲、2套劇,搞到成個人沉醉於電視之中
!!!
尋早朝早都係睇碟,睇返棋魂最後2隻碟,本來想睇good luck,點知俾左舅父仔!!!!成3點媽咪先打來話佢走得,我嘓時已經好肚餓!去左M記食「lunch」,行左陣爸爸就到lok,同佢地去拿資料去旅行,不過我冇得去
~~~~~
夜晚(親)爸爸去左上堂,我地響度做mask(包括我的細佬),我發覺我完全唔可以望住佢,一望佢我就想笑
!!!等左好耐先做鋼鍊,等到我差D訓左
,好彩爸爸返左來先冇咁想訓,都唔明why佢要咁遲先做
!!!!
本來打好左,點知咁錯制要重新打多次!!!!

|