星期三去左游水,今年第一次去泳池,游得好慢,游左一陣已經很累,體能冇上年咁好!!!
尋日同ling,miu去左尖嘴唱K,佢地話又係上次間房,但係我又唔係好覺!!!!唱到好累,1600就走左,去左玩具反斗城,hea到1800就陪miu去搭mtr,我好早就去到油麻地,要等成個鐘先夠鐘上堂,所以四圍行下,本來想搵野食,但係嘓度D野食都好貴,最後都係上左去嘓度坐!!!!
夜晚知道英國有炸彈,唔知銃仔佢地係咪住係倫敦!!!!不過應該冇事既!!!
香港會協辦奧運,究竟是好是壞????