Yuki Diary
My name is yuki!!!
yuki
暱稱: yuki
性別: 女
國家: 香港
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
功輔班
2006-09-05
生日
下雨天
我的馬拉松
文章分類
全部 (167)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 167
留言總數: 90
今日人氣: 25
累積人氣: 18006
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 7 月 8 日  星期五   晴天


好痛 滿足 分類: 未分類

星期三去左游水,今年第一次去泳池,游得好慢,游左一陣已經很累,體能冇上年咁好!!!

尋日同ling,miu去左尖嘴唱K,佢地話又係上次間房,但係我又唔係好覺!!!!唱到好累,1600就走左,去左玩具反斗城,hea到1800就陪miu去搭mtr,我好早就去到油麻地,要等成個鐘先夠鐘上堂,所以四圍行下,本來想搵野食,但係嘓度D野食都好貴,最後都係上左去嘓度坐!!!!

夜晚知道英國有炸彈,唔知銃仔佢地係咪住係倫敦!!!!不過應該冇事既!!!

香港會協辦奧運,究竟是好是壞????






訪客留言 (返回 yuki 的日誌)


靜儀 於 2005-07-08 10:32 PM 發表:
個,歌名應該係,.,..我真的受傷了...之前講錯左呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



靜儀 於 2005-07-08 10:27 PM 發表:
香港協辦奧運,唔係好架咩...
可以幫助香港經濟喎...唔係咁講咩^^
係呀..有首歌介紹俾你聽架...
不過唔知你鍾唔鍾意聽國語歌....係王菀之既
我的心真的受傷了
你有空就dl黎聽下啦...^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

但係香港協辦奧運就要用體院既地方,搬去嘓個又唔係正式訓練既地方,所以我咪覺得唔好law!!!
首歌我聽過!!!!幾好聽啊!!!
Posted at 2005-07-11 01:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]