一年,一年原來唔係好耐!!!
星期六發現仲未去打薄,今日一早就去左銀行,好熱,個太陽灑落來好辛苦!!!返到屋企寫租單既時候,突然間發覺原來已經寫左好多張租單,一數先發覺原來阿姨佢地已經去左英國差唔多一年!!!但係自己好似唔係好覺,感覺上我地4個好似仲係小朋友,但係原來3個月前銃仔已經18歲,而我就仲有1個月4日就踏入成年,我細佬都已經15歲,我地4個就係咁咁快就已經咁大個,突然間小時候的畫面全部想起來,我們一齊玩,一齊跑步,一齊打機,一齊訓覺,一齊由上格床跳落地......全部都好像是昨天發生的一樣。
下次見到佢地一家人既時候不知是何時......!!!
|