今日一早返教會,之後係肢體交通,竟然見到對面婆婆!!!之後去左恩信屋企打桌球,有雞翼、幹謙、jenny、雞鈞、銘恩,之後星爺同Henry就來左,跟住雞翼幹謙and jenny走左,最後我、henry、雞鈞同銘恩就係恩信屋企食飯!!!之後分左2批人,有玩電腦的,有玩PS2的!!!走既時候雞鈞同henry話行返去,所以送左銘恩去搭車就開始行,點知行左5分鐘到聽到狗叫,最後都係行返轉頭搭的!!!真係搵笨!!!
今日係媽咪既生日,但係佢一早被婆婆and嬤嬤約左,所以我只係同佢講左句生日快樂!!!