今日一早去左剪頭髮,點知去到佢未開,so同媽咪去食早餐先law!!!跟住同Henry返教會,今日係聯合崇拜,要去大堂,跟住的支體交通我地成班少崇去左整D磨沙杯,我整左俾Lydia,基基就就整俾我,雖然基基佢整得唔係好好,不過大家都玩得好開心啊
!!!!跟往食飯,食飯完飯有歡迎新傳道的活動,我地成班少岸唱以利亞團的團歌,送左張卡and杯俾新傳道!!!!大家玩到差唔多3點先走!!!!

落到屋企下面媽咪話要去hollywood,跟住再去 芳,我買左個袋,衫......仲買左張電話防花貼!!!!

返到屋企好累lu,仲要幫爸爸整野!!!!

|