×"一切已成過去..我亦不會再流淚﹍〝
yuki_313302
暱稱: yuki
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
亞視有個黃嘉威???
明星沒化妝真面目
2008-03-25
2008-03-18
2008-03-17
文章分類
全部 (14)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 14
留言總數: 10
今日人氣: 0
累積人氣: 525
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 3 日  星期一   晴天


2008-03-03 分類: 未分類

如果你係唔鐘意我...點解我望你....你又望我呢????

 

我好辛苦ar!!!!!??????你唔鐘意我...但係又要用迷人既眼光望住我.......頂!!!你究竟鐘意邊個架?陳映x????溤靜???老溤????不過我知道自己得 0%既機會同佢一齊.....人有自知知明....明白到自己係冇陳映x甘溫柔....冇溤靜甘叻....冇老溤體育甘勁.....不過我好長情...由4年班鐘意到家......

遲D我作既故仔......ㄍ遲d作既故仔!!!!



2008 年 2 月 28 日  星期四   晴天


2008-02-28 不安 分類: 未分類

心大心細~

尋日明明話要忘記佢.....點知?????我係小息既時侯有隻"bb"鱷魚.......

小息完左...佢望住我....我鐘意佢既所有野湧番泥.....我點解望番佢呀!!!!!頂!!!!!???????

文翰同我講:「佢其實鐘意馮靜x。」我呆左......點解佢甘花心......我好想佢同陳映x一齊.......點知....

我依家個心好亂....好煩!!!!我唔知自己可以捱倒幾耐.....好辛苦ar!!!???

天ar!!!教下我應該點ar!!!連陳柏棋都同左鄭景皓一齊la....我都重你係無伴????

 

 

 



2008 年 2 月 27 日  星期三   晴天


2008-02-27 分類: 未分類

我日日甘望佢...其實有少少心淡....我覺得我對佢既感覺同以前好唔同.....呢幅圖代表我既心情....

佢係A班....我係C班....講到夾....一D都唔夾....我同陳匯X夾D(唔好誤我LOVE佢).....林凱講得好,我應該忘記佢,不過....我會好傷心......算LA

我忍夠LA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!點解LOVE一個話到我一個仙都唔值既人!!!!!!!!!!!?????????????

搵人幫我同佢講:「盧欣樂已經唔再鐘意你,你可以放心,佢唔會再煩你,祝你同陳映X快快樂樂!!!」幫我同佢講果個人,我會好多謝你....如果佢問你又知....你同佢講唔信你搵盧欣樂LA

我曾經為佢喊過,依家唔會LA,我已經11歲LA,大個女,唔會再為D人喊.....我已經學識堅強......不過暫時唔好激我,我可能唔止自殺甘簡單....請多謝合作~