我日日甘望佢...其實有少少心淡....我覺得我對佢既感覺同以前好唔同.....呢幅圖代表我既心情... .
佢係A班....我係C班....講到夾....一D都唔夾....我同陳匯X夾D(唔好誤我LOVE佢).....林凱講得好,我應該忘記佢 ,不過....我會好傷心......算LA
我忍夠LA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!點解LOVE一個話到我一個仙都唔值既人!!!!!!!!!!!?????????????
搵人幫我同佢講:「盧欣樂已經唔再鐘意你,你可以放心,佢唔會再煩你,祝你同陳映X快快樂樂!!!」幫我同佢講果個人,我會好多謝你....如果佢問你又知....你同佢講唔信你搵盧欣樂LA
我曾經為佢喊過,依家唔會LA,我已經11歲LA,大個女,唔會再為D人喊.....我已經學識堅強......不過暫時唔好激我,我可能唔止自殺甘簡單....請多謝合作~
|