2010 年 7 月 23 日 星期五  |
| 2010-07-23 |
分類: 未分類 |
對斜鄰斜對鄰
呢兩日拔尖數學真係好救命
講哂F.2最難既課題
係超級濃縮版 仲要講得勁快囧
我覺得呢個老師教書唔多好 上次個個好!
聽到45分鐘就唔得啦
係到HEA 整雞翼XDD
-
鄧文嘟真係好鬼正啊! 在此! (多麼的文質彬彬阿~
出黎讀野又勁怕羞 手勁震<LIPLIP
但係平時講野好可以好大聲
θθθθθθθθθθθθθθθθθθθθθ
唉 琴日唔見左八達通 比啊媽話 好傷心啊
θθθθθθθθθθθθθθθθθθθθθ
|
| 發表時間:2010-07-23 08:58 PM [ 訪客留言(11) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 7 月 20 日 星期二  |
| 20-07-10 |
分類: 未分類 |
拔拔拔拔拔拔尖(心)
中文寫作 我擅長喔
數學都OK既 計到好累
今晚要早D訓先得!
放學
橙皮又去左打千秋XDDDD
突然SATO出現
叫左佢同我去屯市行街
返屋企換衫 食左個芝士三文治
出去飲貢茶 食手卷 去書軒
最後帶左珍珠奶茶同SATO請的手卷回家食
食個手卷時
放左唔少WASABI
食到流淚兩次XDDDDDDDDDDDDD(白痴的
家姐望到呆左XDD
FB睇圖啦:DDDDDDDDDDDDDDDDD |
| 發表時間:2010-07-20 05:59 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 7 月 19 日 星期一  |
| 19-07-10 |
分類: 未分類 |
橙皮個頭超正(拇指
今天英文那個什麼vocabulary補課
很容易
但唔識寫D中文XD
雞翼錯左三個 之後係到勁曬命XD
之後上拔尖班
唔錯唔錯 好過係屋企HEAAAAAAAAA
學到唔少新野 開心:)
放學
冼冼請飲野 (其實很因為橙皮強迫的XDDD
舊膠橙皮去打千秋
一定係因為佢剪左咁既草菇頭 大受打擊 傻左XDDD (其實佢一直都係傻架
橙皮請食珍寶珠
中午食左芝脆雞 普通普通
下午本來想同家姐去睇TOY STORY3
但係出到去 講下講下
去左唱K 唱日本歌:D
但係NEWSWAY勁OUT囉
又冇FIONA同KAY / \ 又冇JUMP
有相睇 請去FB睇:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD |
| 發表時間:2010-07-19 09:07 PM [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2010 年 7 月 15 日 星期四  |
2010 年 7 月 8 日 星期四  |
| 2010-07-08 |
分類: 未分類 |
心情很好:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
突然覺得自己真的很昭和 因為相比起..
別人說我很昭和 我很開心:PPPPPPP
|
| 發表時間:2010-07-08 08:45 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
| «‹ August 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|