|
表弟...>.< |
| 2006 年 6 月 10 日 星期六 | ![]() |
今日表弟終於黎左 害我苦等了2個月 點知佢黎既日子 我竟然要exam 唉... 同佢地飲完茶and係我呀麻睇完2套戲 -雀聖and多啦A夢 就返屋企 點知我姨婆又黎左我屋企 搞到我無得係廳到溫 [because房到無位] 結果都係返到房溫 點知我呀婆同呀公間房既燈又燒左 我又聽我呀爸話 出左去日本城買燈泡 返到屋企 已經6:30 唉... 又比人叫去沖涼 唉... 沖完都已經7:25 唉... 你話 點溫書 實在想死 唉... 夜晚先開始正式開始溫書 唉... 現在是11/6 12:52 聽緊拜金女郎 [good~] 所以呢一篇係補打的 呵呵... 又要開始溫書lu~ 加油
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 79 | » |