|
傷心... |
| 2006 年 4 月 23 日 星期日 | ![]() |
今日同屋企人出街 去小肥羊飲tea good~ 好味呀的野 之後去行街 睇中褲 媽媽話 [你著可能唔好睇] 我話 [哦] 再行 我已經無膽再話睇中野 唉... 之後到愉城 我話 [直銷99蚊mp3 抵 買啦] 媽媽話 [唔好] 之後出動我既口舌 幾經辛苦 媽媽話[好啦] happy 點知 每個鐘頭只賣10個 要排 唉... but我堅持 排 因為就到派籌 點知排既途中 見到1c其中一個鼻屎佬 彭xx[32] 見到佢好似係到笑我 唉... 點知我係第11個 唉... 我唔等啦 走左 買唔到 傷心... |
| [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 79 | » |