|
§普普通通【..┼ |
| 2006 年 2 月 20 日 星期一 | ![]() |
呵呵∼ 今日EPA默書100分 好開心 又有嘉訐^.^ BUT中文溫到死 佢竟然唔默 驚死我啦!!
今日呀WinG比我同豬頭,LiaN玩死 成日比我地話佢LIKE K ET 呵呵∼ 笑死 溫可穎你唔好話我打出蒞呀 呵呵∼ 玩下咋 不過 我今日係課室話你LIKE K ET既時候 見到ET面紅 YukI好似有的唔開心(呢句自己作,YukI唔好怪我,玩下) WinG又好似好開心 唔知係咩關係呢? 咁就要問溫可穎啦!! 呵呵∼ |
| [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
« | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | ... | 79 | » |