唔好意思, 因為尋日我登入唔到, 所以我寫唔到. sor~
呢兩日都係sport day, 我嘅house 係 Jupiter (木星), 我參加左100m & high jump, 我明顯地
一定入唔到決賽. 而我係cherring term 嘅表演都ok la, 我好努力咁叫, 而班男仔好去食飯啦!!叫又
唔叫, 都唔知佢地想點, 有啲仲去左Mercury(水星), 無奈& angry

最後都係得第二, cheering term 差一分, 冠軍係 Mars(火星), 好唔開心.
之後我同左左啲中學同學去左銅鑼灣影貼字相, 我好開心, 今日係我第一次影貼字相, 有一張仲好靚嫁!!!

其實我今日好想喊, 我唔鍾意係情人節出去, 看到個個都雙雙對對, 而自己就為一個無可能嘅人傷心.
我好想同佢講:點都好, 我個心都係得佢一個, 點都唔會改變, 即使佢心裡嘅人唔係我, 但係我係唔會變嫁!!!
佢知唔知到, 係情人節期間, 我嘅心好痛!!!

|