**╮誰能令我心動??
雖未能真正放下你,
但已不再心痛,
更不會再為你而哭@

回憶雖快樂,
但已不能再發生,
明白曾經快樂過便足夠``
yukijerry
暱稱: 誰也不敢再愛___>苦怡
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-04-28
2007-04-22
2007-04-19
2007-04-18
2007-04-16
文章分類
全部 (374)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
小水滴
メロメロパーク
日誌統計
文章總數: 374
留言總數: 246
今日人氣: 28
累積人氣: 8060
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 2 月 18 日  星期六   晴天


Parents Day 開心 分類: 未分類

今日係Parents Day, 我全班第14 , 都幾開心啦!!!!

 

聽日要比賽啦, 點算呀???好驚呀!!!!

2006 年 2 月 17 日  星期五   陰天


Kistina 生日!!! 無奈 分類: 未分類

係呢到, 先祝顏詩敏生日快樂!!! Happy Birthday!!!

今日係HE Project 嘅死期, 我好唔問囉, 明明個Martin 咩都無做過, 都唔明點解李家豪可以寫佢話做過

過野囉!!!

今日好無奈, 啲人成日話我同stephen 咩咩咩, 好無奈囉!!! 我講過好多次啦!!! 我唔係鍾意stephen呀!!!

ok ???   你地明啦ma ???  洗唔洗我再講多次呀??我唔明你地囉, 無論IS, 定係中文堂, 都可以係到講我地.....

你地知唔知今日我好唔開心呀!!!

 

係今日我先明白咩叫朋友囉.....今日我好唔開心            

我掛住Phoebe  同   Crystal , 我掛住畢業之前嘅party,

我想同我嘅小學同學一齊上堂, 但係已經無可能啦.....

2006 年 2 月 14 日  星期二   陰天


~情人節~ 不安 分類: 未分類

    唔好意思, 因為尋日我登入唔到, 所以我寫唔到. sor~

    呢兩日都係sport day, 我嘅house 係 Jupiter (木星), 我參加左100m & high jump, 我明顯地

一定入唔到決賽. 而我係cherring term 嘅表演都ok la, 我好努力咁叫, 而班男仔好去食飯啦!!叫又

唔叫, 都唔知佢地想點, 有啲仲去左Mercury(水星), 無奈& angry

最後都係得第二, cheering term 差一分, 冠軍係 Mars(火星), 好唔開心.

    之後我同左左啲中學同學去左銅鑼灣影貼字相, 我好開心, 今日係我第一次影貼字相, 有一張仲好靚嫁!!!

   

    其實我今日好想喊, 我唔鍾意係情人節出去, 看到個個都雙雙對對, 而自己就為一個無可能嘅人傷心.

我好想同佢講:點都好, 我個心都係得佢一個, 點都唔會改變, 即使佢心裡嘅人唔係我, 但係我係唔會變嫁!!!

佢知唔知到, 係情人節期間, 我嘅心好痛!!!

 

2006 年 2 月 12 日  星期日   晴天


好悶嘅星期日 驚訝 分類: 未分類

~今日好悶~

同阿哥玩PS2 , 都幾好玩呀!!! 跟著食飯, 之後睇左一部戲, 都幾好笑呀!

之後做左啲HE Project 嘅powerpoint ( 好無奈囉, 成個Project 都係我做, 都唔知個Martin 做過啲咩)

 

P.S. 聽日就係sport day, 好開心呀!!!  不過要跑100m  無奈......

一句話: Jupiter is the best !!!