今日,一早就比亞媽叫左起身
超sleeply呀!!!
佢造我地要去做正
新年上舅母到玩
心想:
都好直得啦!!
我地搭MTR去左觀塘
拿左用來做正的文件後
我地去左食早餐
它好抵食
重好好味
食完重味到我
咁我地就行左一會
就到我地喇
好happy
用左唔夠一分鐘
就ok喇
咁我地就返屋企
就玩電腦
好happy呀!!^^
你地呢???@.@
>.<唔happy既係
我地足足企左整日
超tired!!
好啦,
cmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcmcm!!!!!!!!!!
88^^
|