今日前所未有咁得閒....唔洗test,又唔洗上英文堂真係好...再加上一個好味ge早餐...
不過上曬d堂就好多野做....好攰又好辛苦ar......勁多hw做.....傻ge
放學又要同kelly補chem..............又問左miss lun 好多野...總之好攰...
ar雯又無lala喊....嚇親tim....唉....大家要努力ar!!!!!
天日考英文.................好想死ar!!!!