|
|
| SAD |
今日都唔知happy定唔hsppy
happy係因為阿Ban佢會返來ar><
而且
係留係e到讀書
期待佢返ar
唔happy係因為今日派測驗
成績麻麻
唉∼∼∼∼∼
重有
我lala隊星期日要練
但我就唔得閒
聽日都唔知點同佢地講
今日走果時又醒唔起唔得閒
唉∼∼∼∼∼∼∼
y我會有咁多煩惱嫁?????T^T
|
| 刊登時間:2007-11-12 06:58 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
菲 於 2007-11-17 08:45 PM 發表:
呵呵...我都有好多煩野的...同路人同路人...
|
|