| «‹ December 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 12 月 22 日 星期五  |
好悶呀~  |
功課做"元"~
要study啦~唔study就......
好想去 training camp呀!呀媽要唔俾!!!
媽(林潤如)~你就好啦~
Camp~Exam~U.T~Study~悶悶悶悶......~
唔洗Meeting~悶悶悶~
唔呀!!!!我想..........想去Camp~
|
| 刊登時間:2006-12-22 11:40 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 19 日 星期二  |
Last Day~  |
唉~好耐冇打過啦!!
今日係06年go to school既last day啦!!
今日學校開咗一個Chrimas Party,好悶呀!!
一早我就見到許浚昇同佢BROTHER∼嘩!!許浚昇wear短衫lo....(今朝13c)好恿呀∼
放學,見到5A,5B,5C同5D去singing corste.....
我見到碧,swing,許浚昇.....
我好想see呀∼唔知邊班win la...我好想知呀∼
我想5aA or5B win la!?(因為我ACC D friends你到ma^^)
啊!!!!!!!!!!!!!!
win!!win!!win!!
|
| 刊登時間:2006-12-19 02:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 28 日 星期二  |
special新聞.....  |
special新聞~
2日後,Joey就要走lo~
唔記得咗Joey要fly去唔知邊到tim!?
我個班D人話會help佢整一個歡送會wor~都唔知係咪真既?!
|
| 刊登時間:2006-11-28 09:16 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 27 日 星期一  |
冇咩講....  |
halo~
我唔你日日可以打日誌既!?
星期五嗰日,係我brithday~我D fd個個好似唔記得咗咁?!
個日,我要ondiu啦!我個班D人就你到串我lo~上上下堂Oscar同Miss Fung講我brithday!Miss Fung同我講"Happy Brithday!!!"
10:15放學lo~我同松松,呀碧一齊去Pizza Hut 啦~呂詩諾,Jason同嘉儀啦!!
Jason 打俾佢個fd啦~叫佢個fd同佢 say sorry lo~如果唔say sorry既話佢就send咗D MV俾梁sir!?
真係好笑到你....... |
| 刊登時間:2006-11-27 09:15 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 11 月 21 日 星期二  |
冇咩special~  |
哈哈~今日真係好好笑呀!!
個friend今日上中文個陣時係到唱"xxxxxxxxxxxxx,松松,小吉,肥肥,X咩咩"
仲知好好笑啦!?
Miss Cheung都係冇回校呀!?真係令人擔心啊!同我個班講真係開心到難ar...
因為放學唔洗study你課室ar...仲唔開心?! |
| 刊登時間:2006-11-21 09:18 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|