28*我同老公3個月=]
SM`KAI生日快樂XD`
今日1030落到MTR站-333-搭的士落添囉;`)同ELEL`MICKEY`翠翠搭MTR去炮台山=]
哇哇哇!好YEAH,,BIBI都黎XD`去了美心食早餐=]之後買花=P`10分美麗
去KAIKAI屋企接KAIKAI去飲茶;`}KAI SO SURPRISE搭丁丁去CWB
翠翠走了去戲院諗住睇戲-0-''冇戲睇..去食雪糕=P好味好味.之後去左而家家私
老公來了但ELEL走了坐係沙發哀坐-0-''傾HELLO KITTY D野囉
去行街..行左陣=]去許留山飲野俾老公話飲得慢去影貼XD`蔡丹來了=]
0600同老公行去搭2X蔡丹你同我老公講左D咩話俾我聽牙-333-''
搭2X,,轉小巴回家=P準時番到家食完飯就訓左教啦=)`
PS-KAI`SM今年生日過得開心嗎?!
-KA`雖然你冇黎人不在心還在.
-老公''我♥你1生1世.我只♥你1個