| adopt your own virtual pet! |
| adopt your own virtual pet! |



|
唉. |
| 2006 年 11 月 18 日 星期六 | ![]() |
唉.. 好似無咩人黎我個日記咁.. 心灰意冷了.. 有冇人可以留個言呀.. ><"" 算吧.. ************************************************** 講下d開心野.. 今日我同琪琪佢地睇戲.. 不過我都係唔係好明部戲最尾講咩.. 算啦.. 我地睇完戲就去去麥當當.. 俱完野就去左南蓮園.. 唔知個名係唔係咁呢.. 行左一陣就走左啦....... 所以今日其實都幾悶嫁..
|
| [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |