今日係我開返呢個Daily 既第1日,,
或者,我太愛自閉...覺得我係呢個Daily所打既一切
都冇錯.....
我曾經同我而家鍾意既人講過..
我鍾意自閉既人..
或者..我係講緊...我之前鍾意既人..
但係我發現,,唔係...自閉..先係一個我鍾意既feel
並唔係我鍾意個個人既性格"
亦唔係..講緊我之前鍾意既人.
完全放底...先係最好既決澤
自閉..
係我唯一既出路
""愛上你是我眼睛的錯""
我不愛你