出MK∼∼
今日同綺文.小東東出MK..2點鍾係綺文留下等佢..
之後同佢地搭地鐵..哈哈..我今日癲左一日..XDD
我同綺文係咁講:我要發浪發浪..happy...
之後綺文小東東係咁整我>^<慘lo..整到我係咁係到叫=-=+
今日冇咩買野-口-’’算la..下次先買lo
大約6點到返到慈雲山..係公園訓左一陣..之後nicle
上左黎...之後到燒立上黎..佢地話返會走先..
之後小東東同綺文陪我買書書...之後就返龜lu
« | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | 246 | 247 | ... | 258 | »