中秋終于過佐la`
近排勁少打blog`
無咩時間
放假翻左屋距無咩做
de閑同得f去行街~爬山`
又快要翻去學習中lar??!
喺咪開始凍la`
d解天氣總喺咁日噶`
I like winter;I like the cold ~