TODAY.......
1.成日都無無聊聊咁,下午就去左圖書館做個D閱讀報告...
2.今日阿媽唔煮飯,出左去食野,好早食飯牙,5點幾6點就食晚飯喇,好少有!!
3.跟住就睇電視做功課個D,唔好彩既係我唔見左本手冊牙!T^T 星期四個日放學就唔見左喇,唔開心 牙,連執書包都要問人,好麻煩牙!!>V<"
END...............