★﹍這是我的blog; 〃
○+*有傷心+ˍ<〃
、∥◆有開心×☆
有幸福。■□
這裡記錄著我人生的;甜酸苦辣★
lalalala~~
我是個只有3分鐘熱度的人.
我有點笨.可是我會努力去做每一件事.
有點白痴.可是我過得很快樂;
yuli82
暱稱: ar ting
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
♥我的小格格 公告攔
大家好喔~
記得次次睇完或到過我個blog,
記得留番個言..

by:ting
我的Fb★〃
If Icould

建立你的 Facebook 電子名片
我的小小plurk~
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
oh yeahh
2013-10-22
有感而發.
好好的老師haha
幸福的1天;]
文章分類
全部 (91)
婷~小說~ (1)
婷~心情告白~ (32)
婷~心情記事 (138)
未分類 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
2010 年 3 月 27 日  星期六   晴天


日記~3月27日~ 分類: 婷~心情記事

今日..我又睇台劇啦..因為睇台劇可以忘記一切唔開心ga野..

可以令我心情隨住套劇一齊變..今日咩事都5講啦~台劇就ok..

今日我追返舊劇[放羊的星星]

好好睇呀!

但..好多都好慘...搞到狂喊lo~~~

啊~林志穎好令仔呀~不過..只係喺[放羊的星星]

佢好似洪卓立and孫耀威...  <<<<眼似 [威 ]      嘴唇似[ 立]   頭髮.兩個都似...

型lo~~~

愛死佢呀~好可愛lo佢...

啊~係呀~捭大家聽下佢地D聽啦~[放羊的星]-[對望]

今日金句: 忘記一切,專心想你=]

 林志穎:

        lee張似[立]...如果5要個嘴..似到10足

係5係好令仔呢?

發表時間:2010-03-27 08:45 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 yuli82 的日誌)


puipui1120 於 2010-03-28 01:19 AM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]