★﹍這是我的blog; 〃
○+*有傷心+ˍ<〃
、∥◆有開心×☆
有幸福。■□
這裡記錄著我人生的;甜酸苦辣★
lalalala~~
我是個只有3分鐘熱度的人.
我有點笨.可是我會努力去做每一件事.
有點白痴.可是我過得很快樂;
yuli82
暱稱: ar ting
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
♥我的小格格 公告攔
大家好喔~
記得次次睇完或到過我個blog,
記得留番個言..

by:ting
我的Fb★〃
If Icould

建立你的 Facebook 電子名片
我的小小plurk~
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
oh yeahh
2013-10-22
有感而發.
好好的老師haha
幸福的1天;]
文章分類
全部 (91)
婷~小說~ (1)
婷~心情告白~ (32)
婷~心情記事 (138)
未分類 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
2010 年 4 月 8 日  星期四   陰晴不定


我的回憶4月8日~ 鬱悶分類: 婷~心情告白~

回憶~

講真ga我好鍾意回憶喔~

5年級,

一個5識講粗口既女仔,

乖乖ga,但成績卻一般

變到e+有性格ga我,

會5小心講咗D粗口出黎,

但..又覺冇咩,

以前就會覺好壞呀!咁樣點得呢?

雖然5年級成日捭郭文浩玩,

但..有時..卻有少少覺得咁樣係一種樂趣..

6年級,

成日唔少心就喊,

又唔少心就唔開心,

成日玩自閉,

成 日捭人鬧,

都唔明,

點解會變咗咁多...

雖然我既人生經常怪怪...

但...

唉~以前既我-成 日都好開心,

e+ -成日喊,嬲,唔開心,玩自閉

 

如果可以...我希望回到過去...

回到平靜既我,

唔會有煩腦,

唔會有咩好事,

但..就好平靜...唔會唔開心...

 

 

真係希望返回過去...

 

 要留cm,唔留?!捭我知,,你死得...

發表時間:2010-04-08 09:43 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 yuli82 的日誌)


YSukiY98 於 2010-04-09 05:28 PM 發表:
cm~_~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx,,
Posted at 2010-04-09 07:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



puipui1120 於 2010-04-08 11:59 PM 發表:
人係要向前望架xdd
cm2
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 5
Posted at 2010-04-09 07:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



my419256 於 2010-04-08 10:23 PM 發表:
回到過去..
我都想,
但人生只可以向前望;
吾好比過去吸引而不在前進'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 5
Posted at 2010-04-08 10:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



a1320411334 於 2010-04-08 10:19 PM 發表:
;`CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx,,,
Posted at 2010-04-08 10:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Penny2009 於 2010-04-08 10:11 PM 發表:
cm!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx,,
Posted at 2010-04-08 10:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mybabywing 於 2010-04-08 10:10 PM 發表:
2`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 -.-
Posted at 2010-04-08 10:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kyliexd 於 2010-04-08 09:54 PM 發表:
no.1
comm2nt;>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thx,,,
Posted at 2010-04-08 10:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]