| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 7 月 4 日 星期日  |
| 幾日..的出街記.. ^^ | 分類: 婷~心情記事 | 星期5...
我和judy姐姐去街..
我地去了麗晶...
我地見到15,,
我地之後去了16號姐姐屋企..
玩了一陣..
wow.
累...~!
之後的野..我忘記了..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
星期6
我同石,mei,judy..
我地去街街..
我又5記得去咗where啦.. ^^
只記得..
我地之後..
去了我樓下玩..
之後..見到26,29..
之後..mei黎我屋企..
之後..走了..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
星期日..[今日]
我同16,mei..
去街街..
之後...
叫咗judy姐姐出黎..16就走了..
我地去了xx
累死了...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
最近..好累喔..
日日出街.........
冇一日唔出..
| | 發表時間:2010-07-04 09:45 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
網主回覆
thx.. Posted at 2010-07-05 08:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
55...~! Posted at 2010-07-05 08:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx Posted at 2010-07-05 08:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|