★﹍這是我的blog; 〃
○+*有傷心+ˍ<〃
、∥◆有開心×☆
有幸福。■□
這裡記錄著我人生的;甜酸苦辣★
lalalala~~
我是個只有3分鐘熱度的人.
我有點笨.可是我會努力去做每一件事.
有點白痴.可是我過得很快樂;
yuli82
暱稱: ar ting
性別: 女
國家: 香港
地區: 觀塘區
♥我的小格格 公告攔
大家好喔~
記得次次睇完或到過我個blog,
記得留番個言..

by:ting
我的Fb★〃
If Icould

建立你的 Facebook 電子名片
我的小小plurk~
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
oh yeahh
2013-10-22
有感而發.
好好的老師haha
幸福的1天;]
文章分類
全部 (91)
婷~小說~ (1)
婷~心情告白~ (32)
婷~心情記事 (138)
未分類 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
2010 年 8 月 27 日  星期五   晴天


第2次去school[mk] 愉快分類: 婷~心情記事

 今日..嘻嘻..


我and judy姐姐..


因為比15號呃咗..e為遲到..


之後死跑去school啦..


點知....仲有好多時間...


搞到我成身大汗...因為跑ma..


之後...哈哈..有個社工就比咗張紙巾..有一個女仔都有比我..


呵呵..他叫[潘潘]..之後佢仲幫我搧扇..


哈哈..他都好得意..之後..佢就..因為唔得閒..so比個摺扇我..


叫我自己搧..佢都好好人喔...比我紙巾果個女仔都係...

_________________________________

 

今日先知who係我班主任..一個男一個女...


話班班都有2個...因為太多人了..



我班主任女既都ok..

男既都好令仔...但..好似好惡死...怕...





~~~~~~~~~~~~~~~~~~
之後去咗飲茶...
好味~~~





____________________________________
今日好累喔...
聽咗4個鍾既講坐...

 
發表時間:2010-08-27 03:09 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 yuli82 的日誌)


kayiu520 於 2010-08-28 09:00 PM 發表:
我有3個班主任...
=="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



MicHeLLe004 於 2010-08-28 11:48 AM 發表:
★c0mmen7`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz.
Posted at 2010-08-28 08:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



MicHeLLe004 於 2010-08-28 11:47 AM 發表:
★c0mmen7`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kyliexd 於 2010-08-27 07:37 PM 發表:
我都系2個班主任,又系1男1女,1個專教英文-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦~~
Posted at 2010-08-28 08:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



christ123 於 2010-08-27 07:03 PM 發表:
兩個班主任..咁誇張..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

55
Posted at 2010-08-28 08:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



L0ve_aRbee 於 2010-08-27 04:11 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx.~
Posted at 2010-08-27 05:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]