今日真係過得好快`
一朝早起身就傾電話&msn''
晏就去左整負離子
因為put左d防敏感既野`
所以d頭髮臭臭地-,-
----------------------------------
聽日就係謝師宴喇`
好想見到班fd&同學
吾知有無咩特別呢?!
我期待聽日牙
但係我吾太鍾意個位.........(閱讀全文)