|
今日好凍丫...
真係就黎凍死人啦..
幾時先冇咁凍丫..
陰公丫...
今日訓醒之後就覺得個喉嚨好痛丫..
諗返起諗晚.
一邊同丫鋒sms..一邊同丫媽傾計丫..
傾到2點幾丫..
難怪個喉嚨會咁痛丫..
佢同我傾返細個果陣丫...
嘿嘿..
每一次聽返都覺得好好笑架..
所以我鍾意聽架..
好得意丫..嘿
之後我同佢傾返呢幾日所發生既野啦..
嗯嗯..
對於呢幾日發生既事.
佢都好多感慨丫..
我同佢交待返件事啦...
我講到話suki鍾意k鋒啦...
點知..
果陣丫媽問我..
我鍾意邊個渦..= ="..
俾佢激死啦啦..嘿..
之後佢同我講話..''
防人之心不可無..
害人之心不可有..
嘿嘿..講得岩丫..
之後佢就同左我講好多好多道理啦..
之後..我地講左對件事既睇法啦..
嘿..我覺得咁樣幾好丫...
講返自已發生既事..
佢同我講返係公司發生既事./.
我講返我係學校發生既事啦..
嘿嘿...咁樣一定唔會有代溝丫..嘿
之後就講講下就訓左啦..
醒左黎之後..
一值唔肯起身..
嘿..之後就同丫鋒sms啦啦..
一邊拎左本書黎睇丫..
佢問左我一條問題..
果條問題我都好想知道個答案丫..
我地係咩關系丫...
之後..舅父佢地黎左啦..
話去飲茶渦...
嗚..好無奈丫..
果陣我咩都冇搞過..
俾佢地見到我咁既樣渦..
嗚嗚..
之後就啦啦聲去整野啦...
整整下佢地講話..
得未丫..咁耐既..仲要整D咩阿..= =".
之後就出左去啦..
哈哈..好好笑丫...
本來僑姐話買糖糖俾我食架..
哈哈..果陣開心死我啦..呵呵..
點知..點知..
丫媽話唔好渦..= = ""...嗚嗚.
之後就返黎啦..
我就啦啦聲同左丫鋒講啦..
話佢同我丫媽一樣啦..
點知..點知..
我果陣都唔知點解自已會講話..
"'唔好講囉...""
講完之後就唔知點解覺得好後悔啦..
我知佢係為我好..
或者佢可能對得我太好啦..
我就開始放肆丫..
都想得到佢去緊我丫..
想一直佢留係我身邊丫..
唔想俾其它人擁有佢丫..
唔知點解.覺得自已..
好自私丫...太唔應該啦...
我也覺得..
佢對我應該也..開始...
淡了..灰了..傷了..厭了..倦了..
是嗎..??
我真的發覺自已太自私啦..
更加諗返起佢以家面對緊既野...
我幫佢唔到都算啦..
仲要俾負擔佢嗎..??
仲要咁任性嗎...??
仲要佢擔心我嗎..??
仲要佢著緊我嗎.??
呢D既問題一一出現係我腦海丫..
我可以點做丫..??
我都唔想佢咁樣為我啦..
佢對我太好啦..
佢總會有離開我既一日..
以家可以話唔會..
但係..將來既野有邊個會知呢..??
有邊個會了解將來發生既野呢..?/
我發覺佢越對得我好..
我就越任性丫..
就越唔應該啦啦...
好憎自已丫..
我應該點做丫..
佢唔俾我做既野..
我就偏偏要做渦..
太任性啦..
我真係覺得自已好衰丫..
呢個時候我應該去幫佢架...
我應該同佢一齊去面對問題架,...
但係我...但係我就,,,
唉...衰人呢個詞我稱得上嗎..??
我真係唔知可以點丫..
''對唔住.."我唔可以講丫..
唉...但係我真係唔知可以講咩丫..
唯一可以講既係.
''對唔住.."'
我會乖架啦..!!
我唔要丫鋒再擔心我架啦..!!
之後..同丫媽係果度講..
''愛心..""愛護."'''愛"
嘿嘿..
好好笑丫..
我話我好難架渦..
我唔可以咁對人..
其他人咁對我就得者.
我好難先會真真正正咁鍾意一個人..
如果真真正正既話.
我諗都冇咩丫...
伍浩威..呢個可以話係唔係好鍾意丫..
可能果陣..只係追求拍拖咋..
所以就唔知點算唔算丫..
leo...呢個都係因為貪玩啦..
所以先...
所以以家就唔會咁啦..
如果唔係真真正正既話..
我唔會拍拖架啦..
都唔會因為感覺而去拍拖架啦..
諗清楚先D啦啦..
丫媽就話啦..
我知你丫..
佢話我冷血既渦..
話我咁怕凍..我真係唔明渦.
關事咩..??
= ="...俾佢激死啦啦..嘿嘿...
之後就去左冼白白啦..
好凍丫..凍死人啦..
今日終於著返長衫長褲啦..
我著左出黎..
丫媽都覺得奇怪丫..
點解我會著丫..嘿嘿..
係因為我知道左我又感冒啦..
同埋..我唔想k鋒擔心我啦..
嘿嘿..低鍚丫..>3<..呵
聽日就要開始考試啦..
但係我個心情一D都唔緊張丫.
仲覺得好輕鬆丫..
個腦一D智識都冇丫..
好空丫..
都唔知點去考試添丫..= ="..
|